Service- och supportavtal

Med ett serviceavtal från ISG Nordic får du en väl fungerande säkerhetsanläggning som du kan lita på en lång tid framöver.

Vi är ansvariga för service och underhåll på många av våra kunders anläggningar. Flera av dessa anläggningar används inom kritisk infrastruktur där det ställs mycket höga krav på kvalitet och driftsäkerhet. För vissa kunder är dessutom serviceavtal och en årlig genomgång av systemet ett krav från försäkringsbolagen samt i enlighet med larmlagen.

Tillgång till support och regelbundet underhåll av säkerhetsanläggningen är avgörande för anläggningens kvalitet och driftsäkerhet över tid. Många gånger kopplas larmsektioner med fel ut för att systemet ska kunna aktiveras, men det innebär samtidigt att systemet inte fungerar som det ska. En anläggning som inte fungerar friktionsfritt kan dessutom orsaka oönskade larm med tillkommande utryckningskostnader.

Ett serviceavtal från ISG Nordic innebär inte bara att du får en väl fungerande säkerhetsanläggning som du kan lita på. Med avtalet får du också:

  • Årlig genomgång
  • Utbildning
  • Uppföljning
  • Rådgivning

Våra tekniker har bred erfarenhet och vet hur säkerhetsprodukterna fungerar. De hjälper dig gärna med tips och råd så att du kan få ut mesta möjliga nytta av systemet. Vi har alla dina ärenden samlade i vårt affärssystem vilket innebär att vi får en överblick över din anläggings historik.  ISG Nordic är godkänd och larmklassad anläggningsfirma hos SCAB (Svensk Certifiering Norden AB) samt medlemmar i branschorganisationen Säkerhetsbranschen.

Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer kring våra serviceavtal.

Webbplatsen använder cookies. Genom att fortsätta använda den accepterar du detta.  Integritetspolicy

crosschevron-down